mixünk!

Utózöngék

KONCERTAJÁNLDA

 

 

 

 

 

lemezmustra.jpg

 

 

 

 

 

Címkék

2000es évek (423) 2006 (29) 2007 (24) 2008 (33) 2009 (56) 2010 (69) 2010es évek (250) 2011 (91) 2012 (96) 2013 (110) 2014 (73) 60as évek (66) 70es évek (72) 80as évek (81) 90es évek (174) akusztikus (23) alternatív (75) alternative (68) alternative rock (40) ambient (73) amerikai (262) angol (160) black metal (20) blues (32) brit (42) doom (27) downtempo (48) dubstep (21) egyzene születésnap (61) electro (22) elektronika (253) elektronikus (44) experimental (143) filmzene (50) folk (73) francia (63) funk (20) garage rock (21) hardcore (20) hard rock (30) hiphop (44) house (60) idm (22) indie (92) indie rock (28) instrumentál (25) izlandi (35) jazz (73) kanadai (25) klasszikus (23) krautrock (24) legcikibb kedvenc (25) magyar (70) metal (40) metál (28) minimal (32) német (51) new wave (26) ninja tune (21) noise (21) orosz (22) pop (97) post-punk (26) poszt rock (29) pszichedélia (172) punk (55) rock (299) shoegaze (28) soul (27) soundtrack (35) stoner rock (20) svéd (33) techno (105) zongora (28) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Eric Carmen - Hungry Eyes

2012.03.16. 13:07 - apróbetűsrész



Az én comingoutom (is) gyerekkoromból eredeztethető. A PRO7 nevű német adó egyfajta őrült misztikum volt számomra - annyit tudtam róla, hogy ott aztán nagyon jó filmek mennek, nem ám olyanok, mint az itthoni csatornákon, úgyhogy ha egy ünnepnapon véletlenül sikerült befogni a Videoton tévénken, akkor aztán volt boldogság. Jó, azért be tudott hatolni a nyugat-európai életérzés otthonunkba, hiszen például a SAT1-en (szátegynek ejtendő, természetesen) mindig néztük a Glücksradot, és a felhőtlen tévézést az sem tudta beárnyékolni, hogy egy árva hangot nem értettünk belőle.

Amikor viszont egy ideig volt PRO7-ünk, egyből kerültek elő a TDK videokazetták, és meg is lettek töltve germanizmussal annak melegében. Így vettük fel például az Airplane első és második részét; s meg vagyok győződve róla, hogy ezeket én azóta sem láttam olyan nyelven, amit mondjuk úgy tudnék értelmezni. És hogy rákanyarodjak mai témámra, elmondom, hogy ugyanez történt a Dirty Dancinggel is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nagyjából 20 éve volt hozzá utoljára szerencsém, de emlékszem, akkor azért igen büszkén dagadt a mellkasom, hogy én tudniillik, ÉRTEM a filmet. Mert értettem kicsit, mitagadás. Ott volt a lány, nyaraltak, ott volt a fiú, táncoltak. Annak rendje és módja szerint szerelmes lettem Jennifer Greybe, aki a másik (szőke) csajszihoz hasonlóan a legváratlanabb pillanatokban, minden előzetes bejelentés és úgy egyáltalán minden megmagyarázható, meggyőző érveléssel alátámasztható ok nélkül tudott mindenféle szexi ruhát magára aggatni (de egyszerre azért jó keveset belőlük), és ott volt Patrick Swayze (nyugodjon békében!), akit a szó szorosnak nevezhető értelmében istenként, sőt, Istenként tiszteltem, idol, példakép volt ő nekem, és egy nehezen kétségbe vonható logikai láncolatot megalkotva, majd azt követve el is határoztam, hogy olyasféle férfiú leszek majd, mint ő, merthogy bizony (és ezt már mai fejjel mondom ki) Patrick egy óriási csávó!

Ettől a számtól pedig mindig lúdbőröztem gyerekkoromban, és be kell vallanom töredelmesen ezen a szép napon, hogy a muzsikát most újrahallgatva sem változott fikarcnyit sem ez az érzet.:)

Van itt egy jobb videó is, csak ezt nem engedik beágyazni jutyúbék.

Címkék: filmzene pop amerikai soundtrack 80as évek dirty dancing egyzene születésnap eric carmen legcikibb kedvenc






A bejegyzés trackback címe:

https://egyzene.blog.hu/api/trackback/id/tr724291112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyurika_ 2012.03.16. 14:16:39

megalájk:D nekem a kickboxer volt az a meghatározó film az életemben amit valamely általad említett német adóról láttam. mondjuk én nem lettem szerelemes Tong Po-ba, viszont legalább én is értettem:D...bár ezt a filmet nem volt nehéz érteni:D
süti beállítások módosítása