mixünk!

Utózöngék

KONCERTAJÁNLDA

 

 

 

 

 

lemezmustra.jpg

 

 

 

 

 

Címkék

2000es évek (423) 2006 (29) 2007 (24) 2008 (33) 2009 (56) 2010 (69) 2010es évek (250) 2011 (91) 2012 (96) 2013 (110) 2014 (73) 60as évek (66) 70es évek (72) 80as évek (81) 90es évek (174) akusztikus (23) alternatív (75) alternative (68) alternative rock (40) ambient (73) amerikai (262) angol (160) black metal (20) blues (32) brit (42) doom (27) downtempo (48) dubstep (21) egyzene születésnap (61) electro (22) elektronika (253) elektronikus (44) experimental (143) filmzene (50) folk (73) francia (63) funk (20) garage rock (21) hardcore (20) hard rock (30) hiphop (44) house (60) idm (22) indie (92) indie rock (28) instrumentál (25) izlandi (35) jazz (73) kanadai (25) klasszikus (23) krautrock (24) legcikibb kedvenc (25) magyar (70) metál (28) metal (40) minimal (32) német (51) new wave (26) ninja tune (21) noise (21) orosz (22) pop (97) post-punk (26) poszt rock (29) pszichedélia (172) punk (55) rock (299) shoegaze (28) soul (27) soundtrack (35) stoner rock (20) svéd (33) techno (105) zongora (28) Címkefelhő

Utolsó kommentek

ötzene

2015.03.16. 20:55 - gyurmapok



Chinawoman - Lovers Are Strangers

Amikor eldőlt a blog születésnapi koncepciója, a másodperc ezredrésze alatt ugrott be a Lovers Are Strangers. Egyetlen másik zenét sem hallgattam meg annyiszor a blogról, mint ezt, illetve egyetlen másik előadót/bandát sem hallgattam annyit az újonnan megismertek közül, mint a Chinawoman-t. Érdekes módon én először elmentem mellette egy hallgatással, majd a barátnőmnél figyeltem fel rá, hogy te jó ég, mit hallgatsz? 

Pulp - Mile End

Lehet, hogy nem pont a Mile End kerülne be egy nagyon alapos válogatás után az öt kedvenc posztom közé, de a töménytelen jó zene mellett amik miatt anno mindig nagyon vártam még az újabb egyzenéket, azok apróbetűsrész szabad asszociációs írásai voltak. Ráadásul erről a számról mindig eszembe jut a Trainspotting és az annak köszönhető olvasás-őrületem, a Back to mine topik a soundhead fórumon (és úgy általában a fórumozós korszakom), a szigetes Pulp koncert, ahol bár nem hallottam ezt, de életem egyik legemlékezetesebb zenei élménye volt, és most már az öt éves egyzene.blog.hu is.

United Future Organization - Poetry and All That Jazz

Hasonló a helyzet, mint a Mile End-nél, csak Tengereczky kollégánál a kulturális utalások voltak azok, amikkel nem tudtam betelni. Sajnálom, hogy nem csináltunk egy alternatív blogot, ahova könyvek, filmek és minden egyéb mehetett volna. A Poetry and All That Jazz pedig már csak a fordítás miatt is megérdemli, hogy megint előkerüljön.

 

Radioactive Man - Uranium

Nekem mondjuk a Goodnight Morton vagy a Bassick Element a kedvenc Radioactive Man számom, de ez teljesen felesleges, mert ebben a bejegyzésben annyi minden össze van foglalva rólam is - leszámítva a focit és a kábeleket -, hogy nehéz elhinni, hogy nem én írtam. Idén tényleg előszedem már azokat a rohadt vinyókat! 

lhasa - i'm going in

Az öt év alatt aki nincs az egyetlen, aki rajtam keresztül került a csapatba, de ezt természetesen nem azért választottam be, illetve nem is azért, mert ebben a bejegyzésben valóban sikerült a koncepciónak megfelelően egyetlen számot beszúrni nyolc helyett. Sem a poszthoz, sem a zenéhez nem tudok mit hozzáfűzni, egyszerűen muszáj újraolvasni/hallgatni.

 

Címkék: pulp jack kerouac lhasa radioactive man chinawoman united future organization






A bejegyzés trackback címe:

https://egyzene.blog.hu/api/trackback/id/tr347272805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása