mixünk!

Utózöngék

KONCERTAJÁNLDA

 

 

 

 

 

lemezmustra.jpg

 

 

 

 

 

Címkék

2000es évek (423) 2006 (29) 2007 (24) 2008 (33) 2009 (56) 2010 (69) 2010es évek (250) 2011 (91) 2012 (96) 2013 (110) 2014 (73) 60as évek (66) 70es évek (72) 80as évek (81) 90es évek (174) akusztikus (23) alternatív (75) alternative (68) alternative rock (40) ambient (73) amerikai (262) angol (160) black metal (20) blues (32) brit (42) doom (27) downtempo (48) dubstep (21) egyzene születésnap (61) electro (22) elektronika (253) elektronikus (44) experimental (143) filmzene (50) folk (73) francia (63) funk (20) garage rock (21) hardcore (20) hard rock (30) hiphop (44) house (60) idm (22) indie (92) indie rock (28) instrumentál (25) izlandi (35) jazz (73) kanadai (25) klasszikus (23) krautrock (24) legcikibb kedvenc (25) magyar (70) metál (28) metal (40) minimal (32) német (51) new wave (26) ninja tune (21) noise (21) orosz (22) pop (97) post-punk (26) poszt rock (29) pszichedélia (172) punk (55) rock (299) shoegaze (28) soul (27) soundtrack (35) stoner rock (20) svéd (33) techno (105) zongora (28) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Charles Aznavour - Emmenez-moi

2011.04.09. 09:00 - retinaturner



Büdösbogár, a nyavalya törne ki! – kiáltottam, bár kiáltani már nem volt érdemes, aztán megfogtam a büdösbogárt, nyakon lőttem egy AK-47-essel, életveszélyes sérülést okozva ezzel neki. Becsületes orgyilkos módjára felhívtam a rendőrséget, meg a mentőséget, akik annak rendje és módja szerint 15 illetve 17 perc múlva meg is érkeztek a tett helyszínére. Bűzösbogár közben bánatomra elvérzett, így gondtalanságból és aljas undokból elkövetett életveszélyes sérülés okozása helyett aljas undokból elkövetett, brutális és bunkó módon véghezvitt, kitervelt ízeltlábú-ölés bűntettének lapos gyanújával hajítottak be a smasszerek a smasszerautó hátul már összerókázott ülésére. Lebilincselő élmény volt. Kipeckelték a szájamat és kötelekkel rögzítettek a karosszériához, esélyesnek tartottak ugyanis szökésre. Mitagadás, ön-, valamint közveszélyes őrült vagyok, emellett baltásgyilkos, tömegmészárló, és valóban, katatón állapotban ennél szemöldökhúzgálásra alkalmasabb cselekedeteket is véghez szoktam vinni: pölö vécébe fojtom az áldozataimat, villanypóznákat tulajdonítok el, puccsmester és trójai faló is szoktam lenni, mindemellett kalandféreg módjára hétvégi családi kirándulásnak álcázva komplett nagycsaládokat is öldöklök, tántistul, újszülöttestül, kutyástul-macskástul. A smasszerautóból végignézették velem, amint a helyszínen boncolják fel a büdösbogár kihűlt, aszott testcincálmányait a pontos kórisme megállapítása végett. A halottkém végül aláíratta velem a nyilatkozványt, miszerint “én, K. Tibor elismerem, hogy jól irányzott barkónlövéssel kivégeztem vénkisasszony makai boglárka ízeltlábút.” A nem kívánt részt nem lehetett törölni, így odabiggyesztettem egy nagy x-et az aláírás helyére, hogy a halottkém nyugtával dícsérhesse a napot, és további kötelessége után eredhessen. Ezután nem volt más dolgom, mint hogy várjak, míg fekete szimatszatyorba helyezik az áldozatomat, majd elhajtják a smasszerek az időközben összegyűlt, felhevült tömeget - még épp idejében, egy magas bajszos egérre hasonlító magas bajszos egyén ugyanis sárga kavicsokat kezdett gyűjteni és felhalmozni, orgyilkosdobálás céljából -, ittak egy-egy kupica kisüstit, elszívták a békepipát, és végre-valagára belepasszintották hatalmas és egyre terebélyesedő seggvalagukat a smasszerautomobilba, hogy a területileg illetékes rendőrkakitányságra szállítsanak. Ott finoman és előzékenyen kitessékeltek a járműből, s átadtak a rendőrkakitánynak, aki mindjárt más hangot ütött meg: a kétvonalas cét. A kétvonalas cé fájdalmában a frissen született nyílt sípcsontsebhez tapasztotta pracliját, majd magas fejhangon óbégatni kezdett. A rendőrkakitány ezért szájon törölte, C pedig – szerepe végéhez érvén – eltűnt a balszélen. Ezután én következtem. A hasonló bánásmódra jobb híján hasonszőrűen reagáltam, az egyenruhás baromnak azonban ez nem tetszett, így borotvát rendelt, az elülső hájamat takaró bőrt takaró szőrtömeget eltávolítandó. Majd megvillantotta a szemem előtt is a pengét, hogy berezeljek. Berezeltem. Eztán lassan az arcomhoz közelítette arcát, mígnem a szívcsakrámban nem éreztem hagyma-, viszki- és nátriumszulfát öklendeztető elegyét kínáló bűzös lehelletét, és ordítva üvöltözte: ha nem működöm együtt vele, megnézhetem a pengét még egyszer, egészen közelről, a jobb szemem retinájába helyezvén – a kitépett bal szemgolyómmal.

De mit nekem rendőrkakitány: a szájpecket egy messze földön híres, jól irányzott nyelvmozdulattal a smasszer arcába köptem, a következő kézmozdulattal kiszabadítottam magam a barna nylonfonálból, kikaptam a meglepettségtől megbambuló, hajilag őszbe forduló közeg már vénülő kezéből a borotvapengét és a már percek óta a fülem körül zümmögő okádék légy fejét egy laza, ám pontos mozdulattal elválasztottam a testétől.

Címkék: charles sanzon aznavour 60as évek






A bejegyzés trackback címe:

https://egyzene.blog.hu/api/trackback/id/tr952811139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása