mixünk!

Utózöngék

KONCERTAJÁNLDA

 

 

 

 

 

lemezmustra.jpg

 

 

 

 

 

Címkék

2000es évek (423) 2006 (29) 2007 (24) 2008 (33) 2009 (56) 2010 (69) 2010es évek (250) 2011 (91) 2012 (96) 2013 (110) 2014 (73) 60as évek (66) 70es évek (72) 80as évek (81) 90es évek (174) akusztikus (23) alternatív (75) alternative (68) alternative rock (40) ambient (73) amerikai (262) angol (160) black metal (20) blues (32) brit (42) doom (27) downtempo (48) dubstep (21) egyzene születésnap (61) electro (22) elektronika (253) elektronikus (44) experimental (143) filmzene (50) folk (73) francia (63) funk (20) garage rock (21) hardcore (20) hard rock (30) hiphop (44) house (60) idm (22) indie (92) indie rock (28) instrumentál (25) izlandi (35) jazz (73) kanadai (25) klasszikus (23) krautrock (24) legcikibb kedvenc (25) magyar (70) metál (28) metal (40) minimal (32) német (51) new wave (26) ninja tune (21) noise (21) orosz (22) pop (97) post-punk (26) poszt rock (29) pszichedélia (172) punk (55) rock (299) shoegaze (28) soul (27) soundtrack (35) stoner rock (20) svéd (33) techno (105) zongora (28) Címkefelhő

Utolsó kommentek

DEATH IN JUNE - All Pigs Must Die

2013.03.13. 09:04 - bé.



Az, hogy a "negatív" imidzs mennyire glorifikál, annak bizonyítékaként álljon itt ma Douglas P., aki  a neonácik és antifák (tév)eszmerendszerének mocsarában dagonyázva hízlalja pszeudoná(r)cizmusát egy levágásra egyre inkább érett ártánnyá.

Persze koronával a koponyáján...

 Pearce a 80-as évek elején a radikális baloldali punk kiválóság, a Crisis tagjaként kezdte a ranglétrán, amitől kis idővel mind zeneileg, mind pedig ideológiai síkon el akart határolódni, csakúgy mint zenésztársa Tony Wakeford. Mindezt - a lehető legmarkánsabb módon - sikerült is kiviteleznie, átvezényelve egész lényét, a frontvonal másik oldalára, tetőtől-talpig uniformisba húzva. Aztán fogta és jó vastagon bemázolta az egészet, hol konkrét, hol pedig fátyolos (ál)ideológiával. Kezdve a "hosszú kések éjszakájá"-ra erősen utaló Death In June névválasztással, ami már önmagában véve igazi tarkólövés, csakúgy mint a formáció logójaként újrahasznosított Totenkopf SS embléma, ami szinte tökéletes kopírja az egykori birodalminak. A náci szellemiséget és időket megidéző kellékek tárháza, a militarista fétis és az elhintett fenséges Sieg Heil-ek további nyomatékot hivatottak préselni, valamiféle hipnotikus aurába burkolva ezáltal az egész produktumot, s annak melankólikus bűvkörébe vonni a befogadót. 

Mennyire álarc, mi van az álarc mögött, a tudat alatt? A baljós szimbólumok garmadája csupán a provokáció eszközei lennének, amik ha leomlanának, vagy egyszerűen nem léteznének a Death In June dalok talán csak egy precízen fésült, homoszexuális, középkorú angol úr repetitív melankoliába fullasztott szerzeményei volnának? 

élve 

élve 

 

Címkék: 1992 2001 angol indusztriál death in june neofolk dark folk douglas p. apokaliptikus folk






A bejegyzés trackback címe:

https://egyzene.blog.hu/api/trackback/id/tr155128830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása