mixünk!

Utózöngék

KONCERTAJÁNLDA

 

 

 

 

 

lemezmustra.jpg

 

 

 

 

 

Címkék

2000es évek (423) 2006 (29) 2007 (24) 2008 (33) 2009 (56) 2010 (69) 2010es évek (250) 2011 (91) 2012 (96) 2013 (110) 2014 (73) 60as évek (66) 70es évek (72) 80as évek (81) 90es évek (174) akusztikus (23) alternatív (75) alternative (68) alternative rock (40) ambient (73) amerikai (262) angol (160) black metal (20) blues (32) brit (42) doom (27) downtempo (48) dubstep (21) egyzene születésnap (61) electro (22) elektronika (253) elektronikus (44) experimental (143) filmzene (50) folk (73) francia (63) funk (20) garage rock (21) hardcore (20) hard rock (30) hiphop (44) house (60) idm (22) indie (92) indie rock (28) instrumentál (25) izlandi (35) jazz (73) kanadai (25) klasszikus (23) krautrock (24) legcikibb kedvenc (25) magyar (70) metal (40) metál (28) minimal (32) német (51) new wave (26) ninja tune (21) noise (21) orosz (22) pop (97) post-punk (26) poszt rock (29) pszichedélia (172) punk (55) rock (299) shoegaze (28) soul (27) soundtrack (35) stoner rock (20) svéd (33) techno (105) zongora (28) Címkefelhő

Utolsó kommentek

Ugly Kid Joe - Cats In The Cradle

2011.10.17. 09:00 - Nilsholgersson



Fehér ujjakkal átfont éjszakák.

Már órák óta vágtattam gondolatban, de éreztem a rátálás messzebb van mint maga a végtelen, amire meredtem akkor már órák óta. A pázsit fűszálai csiklandozták a fülem és a hajammal vígan játszadozott a mátrai szellő. A nap búcsúzó tündöklése mélyen a Szent-Anna kápolna csúcsán díszelgő kereszt alá süppedt mintegy billogot nyomva az ezzel égboltra, mintha magát a Istent próbáltam volna megidézni.

Hirtelen kipattant a sétálómagnóm háromszöges gombja, hiszen vége lett az A oldalnak, így a praktikus bakelit készülék béklyójából kiszabadítva a kazettát megfordítottam ismét. Ki tudja már hanyadjára. Nyeltem egyet a házikészítésű rizlingfröccsömből, amely lélekromboló  céllal lett a pille amfórába palackozva, majd ismét a fülemre illesztettem a kis szivacsos hangszórókkal illetet hajráfot, és instant lelki súlytalanságba andalítottam magam.

Hirtelen hatalmas visszhangzó dördülés tölötte be üres tudatom, mely a hegyek között késleltetett robajjá erősödött. A következő néhány másodperc a rémület jegyében telt, míg megtaláltam emlékeim között, hogy hol vagyok, és hogy kerültem ide. A feketénél is sötétebb lepel nehezedett az elém táruló panorámára így azt leginkább árnyak martalákává töpörítette.
A szél egyetlen lendülettel csontighatoló orkánná gerjesztette önmagát, és a meginduló langyos csapadék bevonatot képzett valamennyi szabad bőrfelületemen ezzel endoterm játékra kényszerítve engem.

Majd megláttam a tündöklő ujjakat, amint vakító mozdulattal simítják helyükre az emésztő sötétség által bitorolt égitesteket a távolban, ahol még szabadon hagyták a fellegek a kilátást a földfelszínre kényszerülteknek. Az első pánikszerű reakció leküzdésére érkezett lélekjelenlét szerencsére azonban precízen elvégezte kötelességét eloszlatva ezzel a félelem foszlányait, így képes voltam előráncigálni fejemből a dallamot ami tulajdonképpen hetek óta arcot adott akkori napjaimnak. És ott volt nálam kazettán is abban a spirituális pillanatban, így nem is tehettem volna mást, minthogy betöltöttem walkmanembe, és némi tekergetés után az időnként felvillanó csillámos ujjakra olvastam a "macskabölcsőt" teljes erőmből.

A coming out mindösszesen annyi (megint), hogy mindig vannak előttünk olyan pillanatok, amik átáléséért érdemes végigszántani mindennap a trágyát. Nosza, húzd az igát Te paraszt, és figyelj a lábad elé.

  

Címkék: folk rock amerikai folk rock johnny cash 90es évek 70es évek harry chapin






A bejegyzés trackback címe:

https://egyzene.blog.hu/api/trackback/id/tr893308239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása